جارو مکنده صنعتی 7.5

جارو مکنده صنعتی سنگین روب VCH 7.5، جهت جمع آوری انواع ضایعات و مواد سنگین طراحی شده است پمپ و موتور صنعتی تعبیه شده در جارو مکنده صنعتی سنگین روب VCH 7.5، علاوه بر ایجاد فشار مکش بسیار زیاد قابلیت کارکرد مداوم را به دستگاه می بخشد. طراحی با آخرین متدهای روز دنیا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترین قطعات، مواد اولیه و کنترل کیفی حین تولید سبب شده است که این دستگاهها با دو سال گارانتی ارائه شوند و همچنین خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمین می گردد. لازم به ذکر است پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر میباشند.

گروه صنعتی اسب زر با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی، ساخت و تهیه ماشین آلات نظافت صنعتی فعالیت دارد. محصولات صنعتی این شرکت سالهاست در صنایع مختلف از قبیل صنایع پتروشیمی، نفت، سیمان، خودرو، فولاد، دارویی، غذایی، کاشی و سرامیک، نساجی و بسیاری صنایع دیگر مشغول به کار میباشند. طی این مدت گروه صنعتی اسب زر با خدمات پس از فروش به موقع و موثر توانسته است رضایت این صنایع را بدست آورد.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

جارو مکنده صنعتی 7.5

https://goo.gl/Df4pxW

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco

مکنده شهری (ماشین برگ جمع کن)

مکنده شهری ( دستگاه برگ جمع کن مکنده ) برای مکش انواع زباله شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

مکنده شهری ( ماشین برگ جمع کن ) در انواع مدل ها با توجه به کارایی طراحی و تولید می شود.

دستگاه مکنده شهری ( برگ روب ) را می توان بر روی شاسی دستی ( جک پالت ) ، نیسان و ایسوزو و… نصب نمود.

مکنده شهری ماشینی

دستگاه های مکنده ی شهری ماشینی نسب به مدل های دستی از ظرفیت و قدرت بالاتری برخوردار است.

دستگاه ماشین برگ جمع کن بر روی نیسان و یا ایسوزو قابل نصب می باشد.

منبع تغذیه دستگاه برگ روب موتور دیزل یا موتور بنزینی و بر اساس سفارش مشتری می باشد.

طول و قطر خرطومی برگ جمع کن مکنده ماشینی نسبت به خزان روب دستی بیشتر می باشد.

حجم مخزن برگ روب ماشینی از حجم مخزن برگ جمع کن دستی بزرگ تر است.

کاربرد دستگاه برگ روب ماشینی

از دستگاه برگ روب ماشینی برای جمع آوری گرد و خا و برگ و زباله های شهری مانند قوطی و پاکت در محیط شهری استفاده می شود.

 دستگاه مکنده شهری مدل STV 3500  از تولیدات شرکت اسب زر برای جمع آوری انواع زباله های خشک (برگ، پاکت،قوطی، ظروف یکبار مصرف، خاک، پلاستیک و…) مورد استفاده قرار میگیرد.این مکندهبر روی یک ماشین نصب شده که مجهز به بغل گیربکس و پمپ هیدرولیک است تا به راحتی بتوان زباله های جمع آوری شده را تخلیه نمود. ماشین درمحل های آلوده تردد کرده و بالوله خرطومی به طول 6 متر و قطر 6 اینچ زباله ها را مکش میکند. میزان این مکش در هر ساعت 3500 مترمکعب است که در مخزنی به ابعاد یک متر مکعب با درب کاملا هیدرولیک جمع آوری میشود. موتور مکش این دستگاه به صورت جداگانه و با نیروی محرکه بنزین فعالیت خود را انجام میدهد. تخلیه این زباله ها به وسیله پمپ هیدرولیک در عقب ماشین صورت میگیرد.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

مکنده شهری(ماشین برگ جمع کن)

https://goo.gl/3gCjZX

 www.asbzar.com

 021-54635

 کانال آپارات

 ‏http://www.aparat.com/asbzar

 صفحه اینستاگرام

 www.instagram.com/asbzarco

انتقال مواد پنوماتیک

سیستم های انتقال مواد پنوماتیک برای جابجائی میزان مشخصی از مواد در یک فاصله معلوم طراحی می شود بسته به نوع مواد و فاصله می توان مواد را تا 40 تن در ساعت انتقال داد. امکان جابجائی در فشار مثبت و یا منفی و همچنین بصورت غلیظ (Dense Phase) و یا رقیق (Dilute Phase)  نیز وجود دارد.
در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هنگام تعمیرات اساسی نیاز به یک نوع سیستم انتقال مواد پنوماتیکمی باشد که برای تخلیه و یا شارژ کاتالیست و سرامیک بال به کار می رود که به آن مکنده تخلیه کاتالیست می گوییم. این دستگاه به طور مشخص برای تخلیه راکتورهای محتوی کاتالیست طبق نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود. از این دستگاه همچنین می توان برای بارگیری راکتورها نیز استفاده نمود . نیروی محرکه (دیزل یا الکتروموتور)، میزان توان مورد نیاز (تا 250 کیلووات) و مخزن در حجم های متفاوت، با توجه به نیاز قابل ارائه می باشند.
طراحی با آخرین متدهای روز دنیا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترین قطعات، مواداولیه و کنترل کیفی حین تولید سبب شده است که این دستگاهها با دو سال گارانتی ارائه شوند و همچنین خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمین می گردد.
لازم به ذکر است پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر میباشند.

تخلیه سریع : با استفاده از دستگاه مکنده کاتالیست می توان در مدت زمان بسیار کمی نسبت به روشهای سنتی و قدیمی راکتورها را تخلیه نمود. سرعت بیشتر در فرآیند تخلیه راکتورها باعث کمتر شدن هزینه تعمیرات اساسی دستگاهها خواهد شد.

تخلیه بی خطر : تخلیه کاتالیستها بوسیله دستگاه مکنده کاتالیست بدون نیاز به وارد شدن نفر به داخل راکتور انجام گرفته و از این لحاظ و با توجه به انباشته بودن راکتورها از گازهای خطرناک، عمل تخلیه بدون هیچ گونه خطری صورت می پذیرد.

امکان پر کردن راکتورها : از دستگاه مکنده کاتالیست همچنین می توان به منظور انتقال کاتالیست  به بالای راکتورها استفاده نمود. بدین منظور با نصب مخزن دستگاه روی ورودی بالای راکتور، با مکش کاتالیست از بشکه های کاتالیست در زیر راکتور می توان کاتالیست ها را به بالای راکتور انتقال داد.

امکان تخلیه در محیط نیتروژن (ازت) برای کاتالیست های Pyrophoric  : در صورت نیاز با تعبیه یک سیستم مخصوص می توان کاتالیست های فوق را در محیط ازت تخلیه و مجدداً گاز را به داخل راکتور هدایت کرد و از تماس کاتالیست ها با اکسیژن جلوگیری کرد.

امکان جدا سازی اولیه نرمه کاتالیست : کاتالیست های مکیده شده توسط دستگاه از نرمه و خاک نیز جدا می شوند. نرمه کاتالیست مکیده شده به صورت مجزا در مخزن جداگانه ای جمع آوری می شود .

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

انتقال مواد پنوماتیک

https://goo.gl/T7AN5U

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

ماشین الات نظافت صنعتی

ماشین آلات نظافت صنعتی نقش بسزایی در پیشرفت صنعت دنیا داشته اند.

ماشین آلات نظافتی صنعتی در سراسر دنیا فراگیر شده اند. 

این ماشین آلات در بسیاری از کشور های دنیا طراحی و تولید می شوند.

تاثیر ماشین آلات نظافت صنعتی در صنعت

  1. افزایش راندمان کار پرسنل در امر نظافت
  2. افزایش کیفیت نظافت
  3. کاهش خرابی و هزینه نگهداری در صنعت
  4. کاهش مصرف آب و مواد شوینده ( کاهش تخریب محیط زیست )

انواع ماشین آلات نظافت صنعتی

ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی برای انواع نیاز ها طراحی شده اند و در انواع مختلف طراحی شده اند.

از جمله دستگاه  های نظافت صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

اسکرابر ( کف شوی )
مبل شوی 
موکت شوی 
بخار شوی صنعتی
پولیشر 
نما شوی 
سوئیپر ( جاروی محوطه )
واترجت ( سیستم شستشوی فشار قوی)
مکنده صنعتی ( جاروبرقی صنعتی )
وکیوم لودر
سیستم های شستشوی اتوماتیک ( کارواش اتومات – قطار شوی اتومات – ماشین سنگین شوی اتومات – اتوبوس شوی اتومات )

کاربرد ماشین آلات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی در بسیاری از مجموعه ها کاربرد دارد.

کارخانه های صنعتی مانند نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایشگاه ، فولاد ، سیما ، معادن ، مس ، مجتمع های تجاری ، مجتمع های مسکونی ، کارخانه های مواد غذایی ،کارخانه های مواد دارویی ، انبار ها ، هتل ها ، شرکت های خدماتی ، فرودگاه ها ، کشتی سازی ها ، پایانه های مسافربری ، شهرداری ها سازمانها و ….

انتخاب نوع و تعداد دستگاه های نظافت صنعتی یکی از مهمترین مراحل در خرید این نوع تجهیزات می باشد .

توجیه اقتصادی و فنی در خرید می بایست در نظر گرفته شود.

مرکز نظافتی اسب زر توانایی بررسی شرایط مجموعه های مختلف را دارد و امکان ارائه پیشنهادات فنی و مالی را به مجموعه ها دارد.

مرکز نظافتی اسب زر دارای تجربه و تخصص بسیار بالایی در خصوص ماشین آلات نظافت صنعتی دارد. 

برای دریافت اطلاعات در زمینه ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی سایت شرکت اسب زر رابررسی نمائید.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

ماشین الات نظافت صنعتی

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا

شرکت اسب زر عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی از جمله دستگاه غبار گیر صنعتی می باشد. این دستگاه جهت جمع آوری ذرات معلق بکار می روند که در مراحل مختلف پروسه تولید در هوا پراکنده می شوند. دستگاه غبار گیر صنعتی بعد از مکیدن هوا و ذرات گرد و غبار همراه آن، توسط فیلتر ذرات را از هوا جدا کرده و هوای عاری از آلودگی را به محیط بر می گرداند.

ذرات جدا شده در یک مخزن جمع آوری شده و به راحتی قابل دفع یا استفاده مجدد می باشند. از عوامل مهم در عملکرد یک دستگاه غبار گیر صنعتی حجم هوای مکیده شده توسط دستگاه (دبی) و سطح فیلتر می باشند.
انواع دستگاه غبار گیر صنعتی عرضه شده توسط شرکت اسب زر در مدل های نسبتا کوچک، مجهز به لرزاننده فیلتر می باشد که به صورت اتوماتیک و بعد از اتمام کار دستگاه اقدام به تکاندن فیلتر و ریختن ذرات به داخل مخزن می کند. در صورت بالا بودن میزان آلودگی و یا وجود ذرات بسیار ریز غبار می توان ازسیستم های غبارگیر با فیلتر های کارتریجی به همراه سیستم تمیز کننده پالس جت استفاده نمود. در این سیستم با استفاده از هوای فشرده که از بالا به فیلتر دمیده می شود می توان فیلتر را تمیز نمود.

یکی دیگر از تجهیزات قابل استفاده در انواع دستگاه غبارگیر صنعتی استفاده از سیکلون می باشد. در این سیستم جدا سازی ذرات از هوا با استفاده از حرکت دورانی هوا انجام می شود. سیکلون ها را می توان در سر راه غبارگیر ها به منظور جدا سازی اولیه ذرات تا قطر 5 میکرون بکار برد. موارد کاربرد دستگاهغبار گیر صنعتی انواع دستگاه غبار گیر جهت جمع آوری ذرات معلق بکار می روند که در مراحل مختلف پروسه تولید در هوا پراکنده می شوند.

مشخصات فنی انواع دستگاه غبار گیر صنعتی این شرکت طبق نیاز مشتری قادر است غبار گیر هایی با مکش هوای تا 120,000 متر مکعب در ساعت را طراحی و تحویل نماید. طراحی با آخرین متدهای روز دنیا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترین قطعات، مواداولیه و کنترل کیفی حین تولید سبب شده است که این دستگاهها با دو سال گارانتی ارائه شوند و همچنین خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمین می گردد. لازم به ذکراست پرسنل این شرکت در هر زمان آماده بازدید از محل، مذاکره حضوری و ارائه پیشنهاد مناسب و اطلاعات بیشتر میباشند.

گروه صنعتی اسب زر بابیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی، ساخت و تهیه ماشین آلات نظافت صنعتی فعالیت دارد.محصولات صنعتی این شرکت سالهاست در صنایع مختلف ازقبیل صنایع پتروشیمی، نفت، سیمان، خودرو، فولاد، دارویی، غذایی، کاشی و سرامیک، نساجی و بسیاری صنایع دیگر مشغول به کار میباشند. طی این مدت گروه صنعتی اسب زر با خدمات پس از فروش به موقع و موثر توانسته است رضایت این صنایع را بدست آورد.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا

https://goo.gl/49GXQ3

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco